
UNIT9 VR Challenge 2016 to druga edycja pierwszego w Polsce festiwalu wirtualnej rzeczywistości. Impreza odbedzie się 28 października w łódzkim EC1. W ramach drugiej edycji odbędą się: konferencja, targi i konkurs na najlepszą instalację. Impreza w całości poświęcona VR, skierowana jest przede wszystkim do pracowników agencji marketingowych i interaktywnych, firm produkcyjnych i środowisk filmowych oraz wszystkich pasjonatów VR. Jej cel to pokazanie licznych zastosowań rzeczywistości wirtualnej w marketingu i branży rozrywkowej.
UNIT9 VR Challenge 2016 to spotkania z kilkudziesięcioma specjalistami z Polski i świata, prezentacje, panele, warsztaty, networking, targi i konkurs na najlepszą instalację VR. VRC to impreza poświęcona w 100% VR skoncentrowana na biznesie, technologii i filmie. Więcej informacji o imprezie na stronie www.vrchallenge.io
Dodatkowe informacje:
Konferencja VR, podzielona jest na części biznesową, technologiczną i filmową. Każda skierowana do właściwej grupy odbiorców, wykorzystujących technologię wirtualnej rzeczywistości. Głównym celem konferencji jest pokazanie potencjału VR w biznesie i przemyśle rozrywkowym, prezentacja trendów oraz odpowiedzi na pytanie: Co dalej z VR?
Konkurs VR: Konkurs skierowany jest do wszystkich osób zajmujących się tworzeniem kontentu VR. Głównym partnerem konkursu jest firma Coca-Cola a nagrodami dla najlepszego zespołu są 10,000 PLN, ekstra gadżety oraz możliwość wykorzystania projektu w zimowej kampanii Coca-Cola 2016! Więcej o zasadach konkursu na stronie www.vrchallenge.io
Targi VR: Strefa targowa to idealna propozycja dla wszystkich firm zajmujących się produkcją VR. Impreza będzie okazją do zaprezentowania własnych projektów, promocji firmy, nawiązania kontaktów biznesowych oraz pozyskania klientów. To również okazja to wymiany doświadczeń oraz zapoznania się z najnowszymi trendami.